Sjuk dag 2

Som ni ser på rubriken så är jag lite krasslig. Hatar det ordet egentligen men skitsamma. Riktigt sjuk är jag inte, men orkar ändå inte gå till skolan såhär, men imorrn så!
Igår kom den tredje tyg-beställningen från New York! Såå underbara tyger i 100 % silke. Men JÄKLAR vad svårt det är att välja färg! Jag har ju letat efter den perfekta blek/grå/lila färgen, men det är verkligen skitsvårt att finna den exakta. Men nu tror jag att jag är i närheten iallafall :) Ska ta med dom till skolan imorrn, så friends, leta upp mig så ni får godkänna!
Vi har ett helt bord fullt med tygprover typ, haha skulle vara kul att veta hur mycket pengar mamma slängt ut på bara det. Helt i onödan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0