Tvåltips

Okej nu har jag öst med blogginlägg men jag måste bara tipsa om en sak. Jag är troligtvis sist med detta men iallfall.. Det här med att använda "rengöring" för ansiktet är ju bara bullshit. Man har ju läst överallt på typ sminkbloggar och gud vet vart att "tvål och vatten är bäst" aa men visst tänker man, hur bra kan det vara egentligen? Jag har för ungefär en vecka sen gått över till vanlig handtvål, en sån där vit fyrkantig sak ni vet. Och min hy är helt felfri!!! Den har ALDRIG varit så bra som nu! Endel säger att det torkar ut, men jag tror det behövs, lite grann åtminstonde! Det funkar på min hy iallfall. Ska aldrig mer gå tillbaka till diverse olika märken med mjölk och allt vad det är. Billigt blir det också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0