Eftersom jag inte skrivit så mycket på senaste så får ni en lång text om ingenting haha.

Idag steg jag upp 8.30. Kollade i brödlådan men där fanns inget som föll mig i smaken, däremot ett oboyglas vore ju alltid nåt (sockersockersocker). Duschade och smörjde in varenda del på kroppen och satte på partymusik, hade jag satt på minsta lilla låt på "heliga-listan" hade jag brutit ihop och dött av nervositet. Mm jag vet, men jag blir så när jag lyssnar på äckligt bra musik. Hämtade Elina och hon körde till Sunne.. Väl där träffar vi andra nervösa vänner och då blev man ju ännu mer... nervös. Om inte lite spyfärdig igen. Kl 11 var det dags för mig. Där satt jag, men 6 stycken andra men var sist ur salen, fattade inte att jag tryckte på "rätta" men helt plötsligt stod det GODKÄND på skärmen. Jag dog kan jag lova er! Hade jag verkligen fixat det? Är det verkligen sant??? Behöver jag ALDRIG mer tänka på ordet teori? Jag, Elina och Louise åkte till Saffran & Vitlök och åt lite mat, det var mucket gott!! Kl 1 var det dags igen. Jag och min reskompis och älskare Elina bläddrade igenom ELLE, dog på alla skor och sen ropades mitt namn upp. Var inte ett dugg nervös denna gång eftersom jag visste att detta kunde jag åtminstonde. Hade världens snällaste dam, och jag gjorde det nästan perfekt.

Jajemän, jag fick körkort. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Satte mig i bilen med Jossa och Elina och körde till Karlstad. Fikade och snabbshoppade på Monki och åkte hem i det värsta snöovädret nånsin. Fick testa på mina kunskaper iaf!

Fattar ni?! Nej för jag fattar knappt själv. Men jag är så jävla stolt över mig själv att jag fixade det. Och det får man faktiskt vara! Körkort för vissa är typ ingenting. Men för mig är skitstort! Jag behövde verkligen något som bevisade att jag är inte helt ute och cyklar.

Imorrn är det fredag och då är det fest som gäller. Nu är livet ganska fint igen!

Kommentarer
Postat av: fanny

grattis :)

2011-03-11 @ 11:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0