Långt igen. Nä nästa får bli lite bilder

Oj oj OJ vilka dygn jag har haft! Igår blev det som sagt Blue Moon Bar med Elina och Gaggigagg! Tåget blev förfesten och rektigt roligt hade vi faktiskt! Små olydiga tjejer kastade in sprit i en buske mitt framför poliser, hahah kändes bra att äntligen vara med i matchen igen, var så längesen jag körde fullt ut. Hade en jävla dansig kväll framför Avicii och lovade mig själv för 500ade gånger att aldrig mer dansa i klackar, för JÄVLAR vilken plåga det är! Vägen till bilen när det stängde var nog rolig att beskåda, gick på hälarna. Fent. Kvart i 5 låg jag i sängen och halv 8 skulle jag upp. Fortfarande full och dödsligt trött!!! Fyyy fan vad trött jag var :'D Jag och Sofia åkte till Karlstad iallafall för att gå modevisning på IKEA med Stil-elverna som fixare :) Måste säga att jävlar i havet vad duktiga dom är, sminkar som gudar och är superkreativa. De hade fått använt IKEAs sortiment och gjort kläder av det. Själv var jag en liten blomm-flicka och Sofia var en leopard haha:) Dock var jag helt död så för det mesta satt jag tyst och sa ingenting, alla måste trott att jag var världens tråkigaste människa. Jaja, det var KUL att få vara med iallfall :D

Nu ska jag iväg och spela TP med naturarna. Svar på frågan, ja dom är mycket smartare i frågesport än en samhällare som jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0