15 maj, fan jag har ju namnsdag idag

Igår hade vi Eurovision-mys hemma hos mig och vi följde det till PUNKT OCH PRICKA! Shit va inne vi var i det! Men OK att Azerbaijan vann över Sverige för den var ju lite bra, men att Italien kom före Sverige? Ursäkta men det där var inte ens musik. FYYYY! Men duktig jobbat av Saaden iallafall!
Idag har jag varit hos Lilian igen. Jag har haft en oro inom mig att mina skor jag köpt inte skulle passa så bra i färgen till klänningen. Den var STARK, oron alltså.. Jag såg en tusenlapp till försvinna. MEN när jag tog med dem idag så passade det så bra!!!! Blev lycklig igen haha. Och snart är den klar :) Om ni tycker jag tjatar mycket om den är det för att jag älskar att klä upp mig. På riktigt, jag önskar man kunde jobba med att göra det. Det är min blogg så ni får stå ut med det :).
Den här veckan kommer bli galen. Jag har två prov och typ fyra skrivuppgifter jag ska göra. För mig brukar en uppgift ta mig typ en vecka i normala fall att göra. Men det är bara att pressa sig för till HELGEN åker vi till mitt favoritställe, GREKLAND :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0