HOME

Ja nu är jag hemma. Jag tror vi lika gärna hade kunnat stanna, det kändes som om vi hade bott där i år och dar. Vi passade där! Och vilken hejdundrande flygresa hem vi fick. Jag är verkligen inget fan av att åka små flygplan, självklart fick vi det och ett ganska så skruttigt sådant. Och jävlar i havet vad vi flög. Asså ja klart fan vi flög men vi HOPPADE fram i stort sett! I cirka 10 min flög vi typ upp och ner, fram och tillbaka och ja ut och in. Det var extremt, jag låg i Elinas knä och skrattade/grät. Flygvärden kom och frågade om vi tyckte det var roligt att åka flygplan. Asså njaaa...

Nu ska jag åka och hyra mig en film och sen ta en tidig kväll. Jag har sovit ca 2 timmar inatt så det är lite behövligt! Res-snack tar vi lite senare. Jag ska försöka göra det så intressant som möjligt, haha.

Kommentarer
Postat av: Annie

googlade på "samos" och kom in på din blogg :) blev bara nyfiken, vart på samos var ni? jag har åkt till samos varje sommar i tre år nu, blev förälskad i den ön (och speciellt byn kokkari).. :)

2011-05-29 @ 19:07:11
Postat av: Sofia

Hej! Vi bodde i Pythagorion, som vi (iallfall jag) älskade!

Åh sedär :) Skulle vara kul att se de andra byarna också. Vi funderade på att åka tillbaka senare i sommar också, haha.

2011-06-01 @ 01:11:51
URL: http://gothigh.blogg.se/
Postat av: Annie

Okej har varit där över dagen, alla byar är så söta :) Ja men gör det, finns inget bättre än somrarna på Samos ;P

2011-06-02 @ 13:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0