Samos 1 week

Jäklar vilken dag. Klockan var ställd på 06.30 om den inte varit på typ år och dag. Jag har nämligen turen att ha sovmorgon i stort sett varenda dag. Iallfall, idag skulle jag upp tidigt för att vara funktionär på Rasmus, Toms och Andreés antimobbinggala. Jag och Fanny hade det väldigt trevligt! Galan lyckades pojkarna jättebra med iallafall!! Ojojoj vilket jobb de lagt ner. Mycket städ blev det och halv 3-3 idag fick jag mitt första mål mat. Allihopa var så hungriga hahah! Roligt att skåda! Tack för en underbar dag.

Och nu är jag så trött att ögonen åker igen var och varannan minut. Men får INTE sova nu för måste kunna sova ikväll eftersom vi ska åka kl 1 till Oslo och jag ska köra. Då gäller det att inte vara trött!  Jag lär inte skriva något mer på en vecka nu, kanske bara. Ha det så bra hemma och deppa inte för mycket, PUSS!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Sv: Ja verkligen! Inte ens någon idé. alla säger nej :S

2011-05-20 @ 19:14:59
URL: http://eliiiiiiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0