Lilla Luci på vift

Hej Stockholm! Jag var äckligt trött imorse när jag gick upp. Sov hela vägen till Karlstad och DET mina vänner är tämligen ovanligt. Har så himla svårt att sova på resande fot. Ett exempel är då vi åkte till och hem från Thailand. Jag sov HÖGST en timme på vägen dit, och det tar ett halvt dygn att åka dit. Jag ville sova men det går liksom inte, ni vet, man är så trött så man håller på och dö men ögonen är torra som sand. Det var nästan självmordstankar.. Överdriver inte! Nejdå sånt ska man inte skoja om, förlåt. Jaja...
Idag när vi skulle åka tunnelbana sprängdes det en bomb. Jag och mamma stirrade in i varandra och folk skrek. SVINLÄSKIGT! Nejdå, dom "sprängde bara lite under rälsen". Aa fast det lät mer som om bin Ladin var på besök.
Har gått idag, som fan. Mamma hänger med i svängarna haha! Nu ligger vi och ser på Twilight. Obeskrivligt bra, den (dom) är på vippen att gå om Åter till Cold Mountain.. Ojojoj spänning i vem som ska ligga först på Sofias filmtopp haha!!!
Imorrn ska vi gå och köpa smycken på Antikt, gammalt och nytt. Lär väl sätta på mig träningsskorna...
Hejda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0