Lite mer shopping

Idag har jag köpt underkläder. Jag var liksom helt fel ute när det gällde storlek tydligen.. MEN, iallfall. Jag fick världens hjälp. Och damen, det är henne jag ska beskriva.

Fick ett bra intryck av henne direkt. Ni vet, ett sånt bra intryck att man känner att man skulle kunna berätta sin deepest secret för henne. Nu till utseendet. Hon hade en typ Prisnsessa Diana-frisyr, fast kortare, en sån våg över hela huvudet, långärmad tight svart tshirt, en kjol i midjan som går till smalbenen, strumpbyxor och såna bekväma svarta tofflor. Kort var hon också! Och inget smink. INGET smink! Men alltså, hon var så himla underbar. Hon såg precis ut som en gammaldags barnmorska som sprang runt i provrummen och hjälpte alla. Kände mig så himla trygg och hon satte mig på plats minsann. Hon behandlade alla som att man vore det viktigaste i världen och att DU fick ju sen ABSOLUTA rätta storleken.
Jag ville inte komma fram till nåt, mer än att hon var så söt och väldigt duktig på det hon gjorde :) BH-expert var hon verkligen.

Kommentarer
Postat av: carl

gud, den damen lät verkligen underbar luci

2011-05-08 @ 08:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0