En helt vanlig onsdag med lite polka

Har precis köpt polkaglass (favorit i alla kategorier<3) och ska sätta på en Bond-film. Funkar i alla lägen! Har inget intressant att säga egentligen. Nu har man fått sett solen som man inte gjort på typ 3 veckor? Helt sjukt. Själv får man aldrig se dagsljus. Går upp när det är bäcksvart och åker hem i mörker med. Dessutom jobbar jag nere i en bunker mellan två höga byggnader så det kommer inte ens igenom nåt ljus genom fönstren. Funderar starkt på att ta en resa nånstans. Beroende på hur min närmaste framtid ser ut vilket jag lär få reda på till fredan... Pirrigt! Någon som skulle vilja med isåfall?
På fredag fyller jag 19 år. Lite kul ska det bli. Blir nog utgång i Karlstad. Här i Torsby går det ju förfan inte att festa längre. Inte för att det var roligt förut men you get it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0