Flo

Köpte Florence nya skiva idag på Åhlens som kom ut i förrgår eller nåt, wow att den fanns tack tack Åhlens! Sitter nu vid datorn och lyssnade igenom den, upptäcker att David Guetta är på Skavlan och sätter mig där och kollar istället (fan vilken skön typ han är), 5 minuter efter kommer självaste Florence ut och sjungen Shake it out?!? OKEJ????????????? Jag fick en heart attack. På riktigt, så jävla oväntat! Jag satt nästan och grät men det kan vi väl skippa att prata om för då tror ni väl jag är 14 år igen. Men jag blir så av vacker musik. Så jävla bra avslut på dagen. Förlåt för min lite nischade blogg för tillfället men jag antar att jag själv är lite nischad så då blir det ju så. Är det okidoki? Rekommenderar självklart skivan, kommer väl på Spotify snart för er som inte vill paya!
Ska börja skriva lite om Paris hade jag tänkt. Bara för att det var så jävla bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0