Val

Kanske slipper jag snart det här. Fucking tåg som tar död på mig typ. Ni anar inte, världens tröttaste människa ska behöva gå upp kl 5 varenda jävla förbannade dag. Men det har funkat (kors i taket) och jag har bara försovit mig en gång vilket jag tycker är jävligt bra.
Det här jobbet har varit SÅ nyttigt för mig. Jag har fått pröva och träna mina nerver som är dom sämsta i hela världen. många gånger som har hindrat mig från allt och alla, bokstavligen talat. Men jag känner mig trygg där jag är nu. Alla som jag jobbar med är som min extra-familj. Vilket har fått mina nerver att lugna ner sig och jag klarar av det jag håller på med nu. Tyvärr vill jag inte tänka på hur min framtid kommer bli, eller vilka hinder jag kommer bli tvungen att övervinna.. Utbildning för mig ligger lååååångt långt bak i prioritering.
Men, därför tackade jag idag ja till att jobba ända till sista Mars. Jag trivs, men är verkligen ingenting jag vill fortsätta långvarigt med. Men det är dumt att chansa och tro man får ett bättre eller ett annat jobb överhuvudtaget. Sen har jag en tid till på mig att bestämma vad jag vill göra efter, och vart jag ska ta vägen. Jag hatar att bestämma åt mig själv, kan ingen annan göra det åt mig?
Så, flytt kommer det nog bli. Eller med största sannorlighet.. Oj vad jag egentligen inte vill detta men ändå så vill jag det.. Som sagt kan ingen bestämma ÅT mig?!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tycker att du ska fortsätta jobba där du är, skaffa en lägenhet och flytta så du slipper pendla. Och fundera sedan på vad du vill göra under de tre månaderna du fick förlängt. Det finns ju MASSOR att läsa. Du kan ju kika runt lite, så kanske du kan plugga till hösten? Jag tror nog det finns någonting du skulle gilla :) Det behöver ju inte vara en femårig utbildning liksom.



...Eller så hittar du dig ett annan jobb i antingen Karlstad eller någonannanstans i världen. Det ordnar sig :)

2011-11-15 @ 09:12:20
URL: http://[email protected]
Postat av: Lina

MEn HALLÅ, sov hos mig!!! vi har ett extra rum och en extra säng, du är välkommen när som helst, vilken dag som helst - vilken tid på dygnet som helst! bara du kommer Sofia. Hur mycket du vill! Och nej du behöver inte sitta och umgås med mig och micke varje kväll om du inte vill det, du får stänga in dig och sova 14 timmar i streck om du så vill! OKEJ? bra. puss

2011-11-15 @ 22:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0