BOOOUUU

Halloweenfester till helgen. Ingen i detta land som INTE ska göra detta förbannade högskoleprov som vill typ parta på Nöjes med mig?! Desperat, jag måste få dansa! 
Problem med utklädnad, ingen inspiration alls. Kommer väl sluta som Lucifer herself.
Och ja jag hatar det här med porrdräkter på Halloween. Fruktansvärt! Jag vet, min kanske var liite på gränsen men jag är inte så porrig själv så det drog ju ner som tur var! (+ inga klackar!)
Hur många år sen? 2? Inser nu när jag ser denna bild att jag lär slimma kroppen lite, det här går ju inte.

Kommentarer
Postat av: josssaaaaaaa

Jag har väl inge högskoleprov ;) Men funderar på utgång i tby, fast det är ju iofs på lördag :)

2011-10-26 @ 22:33:53
Postat av: josssaaaaaaa

Jag har väl inge högskoleprov ;) Men funderar på utgång i tby, fast det är ju iofs på lördag :)

2011-10-26 @ 22:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0