Use your heart as a weapon, and it hurts like heaven

Tyvärr har jag inte fått kläm på kameran än så bilderna är lite halvkassa men ni får stå ut med det. 
Nöjd tjej köpte skiva i förrgår! Och ja, den är svinbra. Även om jag tycker Hurts like heaven och Charlie Brown var jävligt mycket bättre live. Men så är det väl med inspelat! Men åååh vad den kommer att spelas.
Randon grej: Bytte blick med Rickard Wallin inne på Mitt i city igår, jeeeeee blev ju lite rosig:)
Där ser ni lite av min nya skjorta också! När den trenden kom var jag så jävla emot den. ALLA kedjor hade typ 6 olika upplagor av samma jävla röda skjortor och fan va fult det var. Usch! Men nu fann jag en som jag tyckte var riktigt fin. Jaja, kommer från Zoul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0