Wooooork.

Herreje vilken dag på jobbet! Kanelbullens dag som alla vet, min fika på morgonen bestod av en kanelbulle och en kopp choklad. Bara socker som ni hör... Alltså hur många skrattanfall tror ni jag har fått idag? Väldigt mycket min humor också, som när en telefon ringer och varje gång personen ska svara så läggs det på, och det upprepas ca tre gånger. Och om nån får ett skrattanfall är det inte alltid så uppskattat då allt som händer på mitt jobb ALLTID är så seriöst (vilket det är, vi håller ju personer levande genom att ge dom mediciner och det får absolut inte bli fel) men denna gång gick det bra. I slutet var det bara jag, Lena och Maria kvar och vi skrattade så tårarna rann till datamöss som var trasiga och att loppmaskinen inte funkade. Humor säger jag bara. Imorrn är den jobbigaste dagen och på fredag ska jag jobba med mamma. Ska bli intressant.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är helt lyrisk haha. nööörd

2011-10-06 @ 10:04:15
URL: http://zeromancer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0