Zilver

AAAGH DÖR, GE MIG!!!! Jag har fått en sån himla dille på silver. Silverlack är det typ enda jag har på naglarna nu för tiden, jag köpte ett par silverjeans på Hultsfred i somras då jag var dretfull på två glas vin (så går det när man äter sådär) som jag håller på och förvandla lite (ni får se senare om der blir bra!) OCH denna väska från Zara hade jag verkligen inte tackat nej till! Det är inte bara silver, allt som typ glittrar och blänker vill jag ha! Det första jag ser när jag går in i en affär. VILL HAAAA. Får väl börja kalla mig skata som Columbine.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahahah, DU ÄR INTE ENSAM!!

2011-11-07 @ 22:54:59
URL: http://thegypsy.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0