Fet helg. Ännu lite fetare. Och fet igen

Marten. Det blev en riktigt dålig marten men en rikigt bra festhelg. Jag hade sett fram emot att åka karusell, åkte jag? Nej. Åt jag sockervadd eller popcorn? Nej. VET JAG ENS VAD DET FANNS FÖR KARUSELLER??? NEJ!!! Åh gud vilken ångest.
Men vi festade hårt iallfall. Gänget som hade fixat Frykfesten var ju ta mig fan bäst! Så JÄVLA duktiga! Ni vet hur man styr! Nästa år med ;)
Det regnade. Vi dansade. Vi gick. Vi hade klädångest. Vi sket i allt. Vi skrattade. Vi drack tequila. Vi blev dissade. Vi träffade människor vi inte sett på länge. Vi åt kebab. Vi var på efterfest. Vi somnade. Vi hade ångest. Vi kände oss stolta.
Jag har haft skitkul. Tack alla mina vänner, detta behövde vi.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, vilken helg!!! :D

2011-09-12 @ 22:11:16
URL: http://leona-a.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0