Some movies

Såg på Black swan igår. Alltså vilken film!! Jag hade trott det skulle vara en sån film jaaa jag dansar balett fick huvudrollen men nej jag skadade mig och missade den. Och nej jag kollar aldrig trailers eller läser om filmer i förväg, tycker det förstör. Och när jag skulle kolla på baksidan vilken genre den tillhörde så fanns det ingen? Ok kan bli kul.
Aaaaalltså, jag blev ganska rädd när det började spöka och ha sig. Hade inte räknat med det direkt, att jag skulle behöva va rädd. Och att ett det var en thriller. Jag vet fortfarande inte om jag inte gillar den eller om jag tycker den är svinbra. Var lite för trött när jag såg det gör det lite svårare. Men nu ska jag sluta babbla och berätta för er att har ni inte sett den så gör det.
Och idag såg jag Top Gun. Var typ 10 år sen jag såg den sist? Enda jag minns var volleybollscenen... Konstigt? HA HA nej inte alls! Jag är inte nådig att se film med. Men iallafall, jag minns inte att den var så jävla bra!! Det är ju hallelujamoment genom hela filmen. Man vill ju liksom hoppa in i rutan och vara med..
Ska även här och nu ännu en gång förklara min kärlek till 80-tals gunget. På riktigt så älskar jag det. Blir väl så när man är uppväxt med det. Vill bara ta på mig mina ray ban, permanenta håret lagom fluffigt, köra jackan med armkuddarna, fixa jensen med den så dåliga passformen och ge mig ut på en bike på en lagom ödslig amerikansk väg när solen är påväg ner. Jaja, det får bli senare i livet.
Skaffade förresten spotify unlimited (tror jag?) idag. gaaaaaaaaaalet värt hehe

Kommentarer
Postat av: Fanny

Förstod du nånting av filmen då Sofia? Brukar ju vara lite svårigheter med det... hehe. Som 7-åriga barn ungefär, som frågar vad som händer i filmen , varför och hur. hahah :D

2011-09-18 @ 16:44:37
Postat av: Sofia

Haha ja men den var ju faktiskt lätt att förstå! för jag antar att du mena black swan :P

mjorå, men ser jag filmer själv så fattar jag, finns inte så mycket annat att koncentrera sig på då ;)

2011-09-18 @ 21:11:11
URL: http://gothigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0