FAAASHÖÖÖN

Asså mitt hår. Jag har inga ord för det längre. Eller ens mitt utseende dessa dagar. Jag har inte liksom haft mascara på över två veckor vilket är MYCKET ovanligt för mig. Jag har ju som sagt inte mina egna kläder på jobbet så jag behöver aldrig tänka på vad jag ska sätta på mig.
Dessutom går jag upp 5 varje morgon och har ingen inspiration då.
Dessutom går jag 5 km varje dag fram och tillbaka och då kan man inte med mina tår gå i vanliga boots, utan jag lever alltså i mina träningsskor.
Alltså kan jag inte klä mig. Och jag måste ha uppsatt hår hela tiden och det börjar nu bli lite linjer i det och det går av...
Jag har ingen användning för mina kläder längre!!!!! GE MIG FASHION!!!!!!!!!
Tillbaka till mitt hår. Det är grått, med lite skiftningar av brunt och grönt. Fråga mig inte varför. Det är väl utväxt I guess. Det är helt fruktansvärt! Och jag hinner aldrig beställa nån jävla klipptid heller. Snart gör jag något drastiskt. Jag ska nog klippa en ruffsig lugg iallfall, blir nog bra! Det börjar bli lite långt nu som tur är. Räddar allt!
Imorrn ska jag köpa en beige hatt tror jag. Bara för att lägga den på hyllan eftersom jag aldrig kan använda den. :(

Kommentarer
Postat av: Martin

Sånt där är så himla jobbigt. :-(

2011-09-15 @ 09:39:22
Postat av: amanda

hmm, väldigt ironiskt att jag läste detta inlägg. För har nämligen sett dig på håll några gånger i *Karlstad under veckan och har verkligen helt allvarligt tänkt 'herregud, att hon alltid får till sina outfits dag ut och dag in'. Och så läser jag detta, kan ju säga att du är en extrem inspirationskälla hörru :)

2011-09-16 @ 18:55:37
URL: http://givemelove.blogg.se/
Postat av: Sofia

men amanda, tack eller nåt!!!! fast isåfall har du aldrig sett mig i mina dåliga dagar... hade du gjort det hade du inte sagt samma sak ;) men tack ändå, det värmer ooooootroligt!

2011-09-18 @ 15:26:13
URL: http://gothigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0