Kaniner

Jag har tänkt på en grej. Jag har ju aldrig fått ha en kanin som är typ mig högsta dröm (efter att få en doggi såklart). Eller ja inte nödvändigtvis FÅ den men ja, ha. Jag kan ju inte direkt ha nån nu eftersom jag inte vet vart jag hamnar, får man lägenhet kan man ju inte ha den. För ja jag ska ha en utekanin. Och vadå, nästa gång man bor i hus lär man ju ha egen familj. Då kan man väl inte skaffa en till sig själv heller??????? Sofia 27 år köper kanin till sig själv. Eller ska man behöva vänta tills man får barn och typ "eeeeh hej mitt barn, du vill ha en kanin va? Inte? Jo men du får en iallfall." Så tar jag själv den. Fast täcker det genom mitt barn. WHAT TO DOOOOO? Jag kan faktiskt inte tänka mig ett liv utan en nin. På riktigt alltså.
Och ni som säger att man inte kan få konakt med en kanin är dumma. Jag hade till och med en relation med mina hamstrar så kom inte och säg nåt. Jo jag hade det. Och ni som säger tvärtom vet inget och kan inget. Hejdå

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahaha love you! Gillade aldrig dina hamstrar, men en kanin är jag med på :D

2011-09-20 @ 22:41:07
URL: http://leona-a.blogspot.com
Postat av: Fanny

KÖP EN NU SOFIA!! du kommer ångra det bittert vid 85 års ålder om du inte köper en.

2011-09-21 @ 16:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0