Ångest och längtan

Okej mamma och pappa har varit borta i snart en vecka och jag håller på och dö. Bokstavligen talat! På riktigt nu. Hur ska jag klara mig utan dom när jag flyttar hemmifrån? HUR???? Mamma är min bästa vän. Jag vill ju alltid bo här i mitt ljusblåa hus med dom! Fika på balkongen. Se på Disneydags med de obligatoriska popcornen. Se på när pappa tvättar bilen. Ni vet..
Jag vill inte att dom ska bli gamla. Jag får ju typ panik när jag ser rynkor på pappa. Jag vill vara liten hela livet.
En dag kommer jag också gifta mig. En dag kommer jag också få ett barn. Helt sjukt. Jag vill fan inte.




Jag älskar er så jävla mycket. Längtar tills ni kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi är så fint uppfostrade, du och jag. Våra föräldrar skulle vara stolta!!

2011-09-28 @ 11:51:51
URL: http://leona-a.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0