Rubriker passar inte till denna typ av inlägg.

Så var ännu en vecka gjord. Har varit så sjukt lite med personal denna vecka så ja jag och Lena har sprungit mellan hyllorna. Hatar stress. Är helt utslagen varje dag jag kommer hem. Inget liv har jag alltså.
MEN. Idag har vi kollat på lägenheter.. I Karlstad då! Alltså, det finns som är SÅÅÅ fin. Min drömlägenhet typ. Asså den är verkligen svinfin. Ganska dyr dock, tror nog inte pappa går med på det men... Man vet ju aldrig! Åh den är verkligen så så så fin. Kommer drömma om den inatt.
Vad mer? Idag fick jag träffa dom på riktigt eftersom jag sov kvar i Karlstad inatt. Jättebruna och fula. Jättekul.. Det var en kille på en restaurang som hade frågat mamma och pappa om de hade en dotter hemma i Sverige, Självklart hade dom det! Ett namn på en beställningslapp fick dom med sig hem, hahah!! Störd! Är det kanske nu min (kanske största?) dröm kommer uppfyllas? Bygga hus och flytta till Grekland? Hoho nerå.
Jag och Julia hade det så mysigt igår iallfall. Gick på stan, åt mat och myste i pyjamas. Och fan va skönt det var att komma hem idag. Helg. Hur mycket uppskattar man inte helg när man jobbar?!?! Jag hade liksom fredag hela veckan annars. Nu ska jag sluta babbla. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0