Värd måndag

Idag gjorde jag många misstag på jobbet. Men det var liksom inte så lät när Edward Cullen står ett par meter ifrån mig. Snygg.
Det är så skönt att gå ut på rasterna och på lunchen till liksom huvudentren och se på alla människor (och alla snygga läkare, ser en ny varje dag som är hångel-bar). Sitta och köpa en chokladbit och bara vila. Studera människor. Jag älskar det! Jag är rätt lättroad så för mig är det inga problem att tycka det är kul. Jag har sån tur att ha en sån snäll chef och alla trevliga farmaceuter som alltid hjälper mig när jag frågar de mest korkade frågor. Det är värt det.
Idag hade jag inte så ont i ryggen heller som förra veckan då jag trodde jag skulle gå av på riktigt. Men man blir rätt dö av och stå upp en hel dag.
Magg och Elina hämtade mig när jag slutat och HUR glad var jag av att se dom? Rätt glad. Vi åt mycket god pirog och Maggan köpte jeans. Maggan har så många jeans att hon skulle kunna bygga ett hus av dom.
Sen träffade vi Lina <3 Massa hjärtan. Paret hade flyttat in i VÄRLDENS finaste lägenhet. Så vackert :')
Det var nåt mer jag skulle skriva om. Kanske kommer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0