Kvinnor på styltor

Hello vänner!! Livet rullar på som vanligt förutom att Elina drar till Italien. Det är nu hon ska träffa män.. Avis. Maggan när kommer jetplanet hem till Torsby med italienare som jag beställde?
I fredags var vi på Rebecca och Fiona. Fett trångt.. Jag har varit på SÅÅÅ många konserter där det är så himla trångt och bökigt och det förstör ju fan allt. Människor lär sig inte dricka med måtta och fattar inte vad röra sig ordentligt heter. Jag blir less på sånt. Bitterfitta jag vet! Sorry! Men det var jävligt roligt iallfall! Två brudar som är ascoola. Älskar dom. Undrar bara hur Rebecca kan va så jävla smal???? Ser ut som en femåring.
Har för övrigt haft en väldigt bra dag ute i snön med skoter och en vän med ont i foten. Solen värmde. FATTA LYCKAN! Tänk när våren kommer. Ett helt nytt liv börjar varje vår. Känner inte ni också så?
Nu känner jag mig som Michaela Forni så nu slutar jag.
Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: elina

hej sofia:) saknar dig lite! puss

2012-02-15 @ 08:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0