JAG sätter reglerna och det vet ni (arg)

Låt mig vara lite bitterfitta nu när det gäller civila regler.

1. Sätt dig för FAAN inte på yttersta sätet i bussen/tåget what ever. Så fruktansvärt korkat. Okej om du har typ fetaste väskan och verkligen inte kan ha den någon annanstans men alltså ni fattar grejen? Jag har en dam som åker med min buss varje morgon och hon sätter sig jämt och ständigt längst ut med rak rygg, väskan i knät och stirrar rakt fram, supernöjd liksom. Vill hugga huvud då.

2. Ni vet när man är inne i en affär, kanske en väldigt trång sådan, då har man ju liksom radarn på så man kan flytta sig om folk vill förbi och sådär. Men vissa fattar bara inte sånt.

3. Rulltrappor. Man ställer sig ALLTID till höger i rulltrappan så folk som har bråttom kan gå förbi OKEEEEJJJ?? Inte mitt i alltså. Idioter.

4. Och sen mina små fjortistjejer... , så går man inte 60 st på ett led på gatan så folk får flytta sig i sidled typ 100 meter. Ni får... dela på er eller va fan som helst. FATTA GREJEN!


Kommentarer
Postat av: sofiaj

sv: Hahah, när jag har tråkigt vet jag precis vilka mappar med bilder jag ska välja att kolla igenom! Blir lika road varje gång:)

2012-01-30 @ 18:38:45
URL: http://sofiaajakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0