Vecka två



Ligger i sängen. Ja jag har faktiskt fått en säng äntligen! Och sängen är väl typ det enda jag äger. Har såå lite saker här så det är skrämmande.. Men nu ska det iallfall bytas golv och tapet så det är ändå ingen idé att jag drar in massa grejer.
Jag vill att ni säger hej till mitt nya ren-par förresten, de fick flytta in hos mig igår. Har jag sagt hur mycket jag älskar rådjur/renar osv? Absolut finaste. Såg ett renhuvud i silver igår. EEEEH skatan hade nästan tänkt köpa det, men jag tror inte det var till salu.
Vad annars? Även om jag är ensamvarg och alltid kommer vara det så är det väldigt ensamt. Och ÄVEN om jag pratar med mamma ca 10 gånger per dag i telefon... Senaste samtalen: "Vad tycker jag om för skinka?" "Har man smör i våffeljärnet innan smeten?". Då förstår ni hur värdelös jag är i köket :)
Men jag antar att livet blir såhär nu. Fast jag är SÅ JÄVLA HALV utan mina hjärtan. Önskar allihopa kunde vara tillsammans. Jag vägrar låta livet dela på oss. Punkt.
Nu ska jag diska. Det är rätt roligt eftersom jag har dom pedantiska generna.. Höhö.




Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill också flytta hemifrån. är avis på dig!

2012-01-09 @ 23:03:41
Postat av: Anonym

jag vill också flytta hemifrån. är avis på dig!

2012-01-09 @ 23:03:54
URL: http://zeromancer.blogg.se/
Postat av: Fanny

måste du ringa hem för att fråga vilken skinka du tycker om? ooohh my

2012-01-13 @ 18:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0