21/6

Nu har jag inte skrivit på några dagar, men det gör inget för jag har inte haft något att skriva om! Förutom en sak, jag cyklade till Lysvik i söndags! Fatta den grejen för världens mest otränade människa! Höll på och dö när jag var i Oleby... Det var iskallt och det både regnade och åskade och inte blev det varmare av glassen på Mormors glasscafé.. På hemvägen kom jag bara till Bada sen kom min otroligt snälla pojkvän och hämtade mig hihi! Nog om det.

Inatt drömde jag att jag bara fick 3 poäng på det där 'provet' jag gjorde. Fan va hemskt det var haha. Undrar hur det gick egentligen..
Men nu ska jag in och jobba hejhej!

(Här är förresten min superdupermega tränade kusin Julia, som var med och cyklade)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0