6 Juni

Hej.
Inatt ska jag sova i min egen säng på Lustavägen för första gången på vääääldigt länge. Förut liksom bodde jag i min säng, tänk va allt förändras?!
På ett år har det hänt så mycket. Jag fick ett jobb, flyttade hemifrån (!!), fick en lägenhet och rodde hem en boyfriend. Det är även anledningen till att jag inte skriver här för jag har fan aldrig tid. Men nu i sommar tänkte jag försöka lägga upp något eftersom det finns lite roligare saker att skriva om då.
Jag som har haft helt fria somrar i flera år nu, så ska jag bara ha 4 veckors semester iår?? Hur ska det gå. Ja jag prioriterar ledig tid mer än pengar. Är så jävla trött på pengahetsen så jag orkar bara inte. TJÄNA MICKET PENGAR UTBILDA DIG TJÄNA ÄNNU MER SPARA SPARA SPARA, håll tyst lev istället och gör va fan du vill!! Jag tycker man glömmer bort vad som är viktigt.
Men iallafall hänger ni med mig nu då?? För är ni med är jag med :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0