16.59

Nejdå förlåt. Nu börjar vi om.
Jag tänkte börja förklara hur mycket jag älskar helger nu för tiden. Det är väl det jag lever för just nu (och lite mer men ändå). Lyckan när jag sitter på tåget hem och vet att jag slipper jobba på några dagar.
Idag sov jag till klockan 1. KAN NI FATTA? Det har inte hänt på ett halvår. Just nu för att när en annan viss person ska upp så ska alla andra i det huset också gå upp vilket gör att jag aldrig får sova. Så nu är jag fan återställd för 2 år framåt haha. Vad händer annars? Försöker komma på hur jag ska ha semester i sommar. Jag har fått förlängt, det har jag nog glömt säga! Min chef frågade hur länge jag ville skriva och då sa jag till efter sommaren eftersom jag inte vet vad som händer då. Va fan ska jag bli?? Läsa borde jag nog ta och göra snart. Är helt säker på att jag kommer sluta som sjuksköterska eller receptarie, like my mother. Tråkigt men sant.
Nej fan slut med jobbprat!!!!! Jag tror iallafall att sommaren kommer bli svinbra! Eller allt kommer bli svinbra bara Maggan och Elina kommer hem. Jag är inte mig själv utan dom.. Mina små blondiner ♥♥♥♥♥
Jag tänker inte skriva mer i detta inlägg för då kommer jag tråka ut er. Jag hoppas vi hörs :)

Kommentarer
Postat av: gaggis

sommaren kommer bli underbar!!! saknar dig

2012-03-18 @ 23:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0